uttråkad



Jag håller på att bli tokig! jag är så hemskt uttråkad att jag inte ens kan finna något nöje på nätet!!!
Jag mår illa och har huvudvärk... men det beror på golvlacken... R parkett slipades och lackades idag... det stinker! och här sitter jag uttråkad utan att ha något att göra! slut på pengar på mobilen så ingen jag kan ringa till och se om man kan hitta på något eller nå.
Jag har kollat varenda sida med tapeter... och endå kan jag inte bestämma mig... kan också bero på att jag och M har lite anorlunda smak...just det vi fick lägenheten!!! woppi... men jag är för uttråkad, illamående och huvudvärkig för att känna någon glädje just nu.
Jag var så uttråkad tidigare idag att jag började katalogisera alla våra filmer!
Innan jag blev uttråkad så var jag och M och åt på JVgrillen, orkade inte mycket... får snart köpa barnmeny. sen när M gick till bussen för att åka och jobba skuttade jag in på Fröken April, mycke fina saker. Korsetter, silkesstrumpor, strumpeband, fina saker till hemmet, vem blir inte glad av lite pin-up?
Jag har kommit in i en period då jag sover illa, vet inte varför, sover illa på nätterna och får först ro till morgonen... vem vet jag kanske håller på att bli en vampyr???

Saker jag skulle villja göra just nu:
  • Ta en cig
  • Bada bubbelbad
  • Få masage
  • Äta på Pasta restaurangen
  • åka pulka
  • snacka skit och dricka vin
men vad gör jag:
  • skriver århundradets tråkigaste blogg inlägg
  • blir uppäten av kattungarna
  • kliar på nikotinplåstret
  • samlar kraft till att ta en huvudvärkstablett
  • försöker skala en sweeti utan att grylla ner tangentbordet
  • stirrar på msn och funderar på vem jag kan störa... vem som skulle villja prata med mig
vissa stunder känner man sig bara som en bajs... men men det går över... om det bara slutade stinka så förbannat!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ulle då! Har du slutat röka! Vad duktig du är gumman! :)

2009-01-23 @ 12:36:18
URL: http://waattos.blogspot.com
Postat av: Jessica/Mylla

känner igen typ allt! utom rökningen då... ;-)



vilken typ av tapeter letar du? det finns ju butiker som har gamla roliga mönster från 1800talet fram till nu, har dock inte koll på några hemsidor... annars får ni måla, med lite roliga stooora schabloner kan det blir hur kul som helst!

2009-01-23 @ 13:26:20
Postat av: Jessica/Mylla

här är ett märke med annorlunda tapeter.. lite dyra dock..



http://www.cadoro.se/



annars har midbec tapeter med grafiska mönster..

2009-01-23 @ 13:32:48
Postat av: Erik

Hmmm, slutat röka, betyder det att man ska akta sej lite för dej ett tag framöver?!

2009-01-23 @ 15:00:51
Postat av: Maria/Hille

Jag har vin och pulka! Varför bor ni så långt bort? ;)

2009-01-26 @ 17:11:41
Postat av: Ida

Hej! Såg at du hittade igen mig på min gamla hemsida, den borde egentligen vara raderad men jag förstår inte varför den inte försvinner.. Men det var ju tur i det här fallet :D Jag har hemsidan som jag fyllde i ovan å så har jag en blogg på denna adress: http://guldglimmer.blogspot.com/ Hoppas vi hörs igen! Har tänkt en del på dig med.... Kram

2009-01-26 @ 21:32:45
URL: http://www.freewebs.com/hastgarden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0