vad sa munnen!?

JA det kan man ju undra.
Välkommen... dettta är min första blogg... vet inte hur det kommer att gå... starta blogg och sluta röka samma dag... kan gå illa.
Jag pratar och tänker för mycket... det är fakta... men att skriva är jag väll inte värst vidare på....
Denna blogg är mina tankar och funderingar...mina åsikter är mina åsikter... skriv gärna en komentar om det är nått ni reagerar på, vem vet jag kanske svarar.

Jag ska sakta försöka reda ut allt som har hänt för att leda till den katastrof jag genomlevt under en period.

Tack och hej för denna stund, nu ska jag packa ner mig i min kappsäck igen och se om kattungarna vill ha lite mat

Kommentarer
Postat av: Linnea

aaw!!:D vad kul att du har skaffat dig en blogg! saknar dig<3

2009-01-08 @ 21:28:28
URL: http://linneagrooth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0