Hägnan kom och gick med ösregn och förkyllning

Hägnan är avklarad. Helt underbart!!!
Måste ta och göra mig en säng så jag kommer upp från marken.
Det finns såå mycket jag vill skriva om hägnan men vet inte vart jag ska börja skriva. Alla var såå snälla och trevliga. Horans familj dök upp och jag blev helt panikslagen. Jag var helt genuint rädd. Tusen och tusen gånger tack till alla ni som kramade om mig och tog hand om mig.  Oron för att hon skulle dyka upp var med hela veckan och jag tyckte det känndes allmänt olustigt att gå själv på området när turisterna var där.
Min bror är på besök och jag ligger med feber och underförkylning, förut gjorde det så ont i bihålorna att jag var på väg att gråta.
Jag försöker blogga mer någon annan dag. puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0