Mycke händer men lite blir skrivet

Som sagt var.... har fortfarande inget internet och biblo är stängt.
Är klar med studierna, G i matteb och VG i natur b.
Jag har sytt en massa, lite bad kläder åt A.s flickor. hjälpt A med en "knecktklännig" och håller på att sy min egna. satt i gårkväll och fållade slitsar. Jag har inget att klaga över... M,s ny "kneckt hotpants" är sjukt slittsade och hab har änny bara sytt upp första benet. det är typ 100 slitsar på väldigt lite tyg....
Sitter hemma hos R och snabb bloggar innan jag ska fara hem om typ två min.
Ville bara skriva att jag lever.
Solen skinner och jag börjar få färg. 
Foster barnen skriker och lever omm och jag kan inte hålla reda på tankarna.

puss och kram nu bär det innåt stan

PS. Snart är det hägnan!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0