I am Wonderwoman when i feel good



Pluggandet går i rasande takt och jag knappt vilken vecka det är eller hur jag kom hit. humöret går upp och ner och stackars M får stundvis stå ut med mina irationella utbrott... Jag skrev slutprov i matten i onsdags... har ingen aniing om hur det gick... jag fick iaf migrän och ämnade salen utan att hat löst sista uppgiften som var den största och viktigaste... dumpuckot som satt brevid mig var dränkt i parfym och hade en stor kaffe som hon aldrig drack upp utan som bara stod där och stank. Jag har aldig skrivit prov eller tenta under så dåliga förhållanden! vi satt vid bänkar som var stälda i en hästsko och det var så många som skulle skriva att man satt armbåge mot armbåge och det verkade som vissa trodde det vaar en grupp övning då de satt och surrade mest helatiden med varandra! Jag var den enda som skrev matte sen var det ca 6 andra prov som hade en enstaka skrivare och sen var det gruppen med de surrande fruntimmrena... som självklart var tvungna att ropa till alla att när de var klara och lämnade rummet att de skulle vänta på de andra i fiket surr surr surr... etc
JAG ÄR INTE BITTER!!!!!! bara lite... lite grann i hörnet...

Ja tack vare A så räddades min dag och jag kunde lägga mig utan att bittersnigeln gnagde mig hela natten. I bland är det bra med sjuka barn så att deras föräldrar finns tillgängliga på dagtid när man är lite lite bitter på livet.
A är en så tokskön människa som är underbar på massor med vis. hon får sin omgivning att blomstar i ett välstrukturerat kaos där alla kan känna sig bättre, modigare och starkare. Hon kan nog förvandla hela världen till wonderwomans...

Tyvärr missade jag turen till kalix i medeltida kostym... jag fick ont i magen och låg som en räka mest hela dagen och tyckte synd om mig själv och katterna som jag ständigt tvingade till gos för att värma stackars magen som slagit knut på sig själv.

men i lördags var det lite tut bröl bonk iaf med TP i deras bu..lokal. trevlig men vi var mycket färre än förra gången.

Näågot som är toppen iaf är att min mamma kommer på lördag morgon!!!!
Jag älskar min mamma!
När man bara träffar dom max två gånger/år och de har altid varit ens bästa vänn blir man löjligt mammatokig trots 24 halvtappra vintar.
Jag ska laga massor med god mat åt henne och skämma bort kära mor på bästa tänkbara sätt!

Nä nu ska jag hitta litteratur om pesten som jag ska göra ett arbete om till naturkunskapen.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0