jag får inte luft

Förkylningen är en bidragande faktor men hur mycket jag än extraherar mina lungor får jag ingen luft.
det känns som om någon dragit en plaspåse över huvudet på mig och knutit åt med pianotråd flera varv om halsen och varje varv är försett med ett rakblad som gräver sig in i halsen.
Det känns som om jag långsamt kvävs och denna känsla sprider sig i min kropp.
i mitt bakhuvud sitter döden och blandar sina kort.
min morbida syster har tagit över min kropp ett tag. Dags att fördriva henne innan jag hamnar i mitt personliga avgrundshål och helvete.
De svarta tankarna sprids i blodet likt bläck i vatten.
Svarta minnen och händelser dansar på min grav. Förlåt för allt jag gjort! förlåt för allt jag inte gjort! förlåt för allt jag har sagt. förlåt för allt jag inte sagt.
Nej nu måste jag fly denna dunkla dal, jag vill inte leva i dödens skugga. jag dör inte, mina kännslor behover inte följa min kropp.jag är inte det jag gör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0