I marginalen

det dyker upp strofer som jag skriver ner i marginalen på föreläsningsantekingarna... men jag tappar helatiden bort vad jag menade med dem... men om jag samlar dem här kanske jag kan finna deras mening igen...

1) And so she walked alone, the sky was crying, trying to soak the burning world she left behind.

2) sakta rörde sig skuggan över golvet mot henne,  den stannade när den låg tvärs över hennes kalla ben som plötsligt frusit fast i golvet. sen drog sig skuggan tillbaka och lämnade enbart känslan av köld och skymf i hennes knä. Hon såg på sina ben och såg hur de glittrade svagt i det sista ljuset som plötsligt slocknade när skuggan övermannade henne helt och upslukade hela henne och hennes värld.


En dag ska jag vidre utveckla dessa tror jag... de har en mening... kanske bor det en bok i mig?



Kommentarer
Postat av: Honken

Well om inte annat så bor det bra låt texter i dig.



Får jag kanske stjäla dom och se vad jag kan få fram av det?

2010-02-17 @ 13:56:31
Postat av: Maria

haha, kul nalle puh bild. skrattar inombords...sambon sover bredvid :-p

2010-02-21 @ 01:23:45
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0