Spöken besegrade och kulorna kvar



Okej lanen var att kastrera Cormac reda förra veckan men det har nu efter måååånga om och men blivit uppskjutet till dess att Max ska få sina små nötter bortplockade. sparar både tid och pengar att ta båda samtidigt, och när man endå håller på får Maggan och Franz följa med på samma tur så i juni blir det en kastrat kör där hemma..
Mellan torsdag och måndag har jag tillbringat med att vakta Rs hus, hund, kaniner, katter, marsvin och gerbil... lagomt kul då hon inte har några tvkanaler och hon tog med sig datorn med inbyggt internet... så när jag inte matade djur och promenerade med Lucy läste jag ut flickaan som lekte med elden... tja jag hade faktiskt läst 13 sidor kvällen innan jag for så jg läste inte hela... men nästan. Sen så såg jag äntligen RIKET!!! lilla bror har tjatat på mig att se den huur länge som helst så telefon terrorn var total under helgen  från hans håll där han ville höra mig lovsjunga honom över hans förträfflighet i dvd smak osv...  så där som självgoda storebröder är...
DANSK JÄVLAR!!! men jag är fortfarande rädd för Ernst.. han är läskig och han spottar när han pratar!
Om du ite sett Riket av lars vontrier har du missat något! jag gjorde fel i att dissa den men jag erkänner mitt fel och tipsar nu alla att se den... den är en bissar blandning av drama, splatter, komedi, thriller och massa mer!
och likt min bror har jag nu blivit lite besatt av lars lilla slut rörelse i varje program "att ta det gode (korstecken) med det onde (gissa vilket tecken...)" så nu viftar jag runt och fnittrar år mig själv.
jag fick lite vibbar av andar igen men jag slog näven i borden och beordrade närvaron att lämna huset... och sen har det varit lugnt hela helgen...

Just det!!
Jag har nu börjat plugga och skickade in första inlämningsuppgiften idag!
Sen så lyckades jag och M sätta upp två lackhyllor i morse... de har ståll hur länge som helst och de kom aldrig upp på Tuna då jag aldrig fick tag i en slagborr till de förbannade betongväggarna... men här är det gipsväggar så nu gick det utmärkt att få upp dem. så nu står alla filmer på plats i färgordning.
Brorsan rekomenderade någon film för ett tag sedan som både var sevärd och hade ett galet fodral... får ringa honom senare. han fylde år igår också. kan inte avslöja vad vi har för planer för vem vet kanske den lata prutten orkar gå ut och kolla min blogg någon gång...

Saknar min bror som fan. började skriva på en bok igår.... om mitt liv... tänkte gå till botten med allt som hänt mig men jag känner att det blir aldeles för deprimerande för att skriva här på bloggen, men jag publicerar här så fort jag är klar.
Hur som haver skriver jag om min bror i boken, om hur han alltid varit min ledstjärna... jag ville vara precis som honom när jag växte upp och det fanns tilloch med en period i vårat liv då vi var jämn långa, hade ungefär lika långt hår (han sparade ut) och hade liknande klädstil... folk tog fel på oss hela tiden.. vi fick frågor om hur gammla tvilligflickorna var... och jag vet inte hur många överarms slag jag fick av brorsans kompisar när de sprang i kapp en och undrade varför man inte stannat när de ropade... tja förväxlingarna var många.

nä nu ska jag se om mitt mail har gått fram. se ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0