Prestations ångest



Har du någonsin försökt blogga med en nyfiken sambo över axeln???? det är inte lätt.... jösses jag har ju till och med svårt att öppna mig inför katterna... kan inte ens sjunga inför dem när jag hör en bra låt...
Jag är som så många andra jag känner. jag är största kritikern... det är svårt att medge att man gör något bra, att man ser bra ut, att man faktiskt är riktigt duktig på något... och har man då någon som ligger i sängen och läser på tillräckligt avstånd för att kunna läsa på datorn... ja då låser det sig för  mig.  Hur kan jag vara tillräckligt bra för anra när jag inte är det för ig själv? Hur kan jag vara vacker när alla andra är så snygga? Jag gör mig ofta till och spelar fåne när en kamera kommer fram... för eldre en bild där man ser galen ut än en där man är misslyckad... Någon som känner igen sig?
Det finns så många underbara människor runt om kring mig som jag har fått äran att bli bekant med... speciellt folket i Gyllengran (sundsvall) Min egen kärlek som ligger i sängen har jag hämtat där ifrån... det sa bara klick när jag såg honnom första gången... vi är precis lika fåniga båda två.... två stora töntar som är så där äckligt kära i varandra... kan det bli bättre?
Nä nu är jag trött och svamlar... hejja gyllengran... jag vill flytta dit!

ses snart darlings!

Just det... vad tycker ni om förändringen påsidan? Darling nr1 hjälpte mig. nu ska jag krypa ner till honnom och gosa in mig i hans famn och busa ett slag innan sömnen kommer till mig.

Kommentarer
Postat av: Jessica/Mylla

JAAAAA!!! Vi saknar M, och jag hade verkligen hoppats att du skulle flytta ner! Du tillhör de få kvinnorna som inte får mig att känna mig som ett ufo i deras sällskap (det där var en komplimang, tro det eller ej ;-)).. har verkligen sett fram emot att lära känna dig bättre... världen är liksom inte full av förvirrade kvinnor med halva lärarutbildning, depressioner och annat skräp i bagaget osv.. hos dig har jag äntligen hittat en likadan!! =)

2009-01-10 @ 00:19:54
Postat av: Jessica/Mylla

.. och vad det gäller bloggande, jag kom så långt att jag skaffade en.. sen kändes det fel för ingen kan ju vara intresserad av vad en sån som jag har att skriva om... får se om jag törs ta tag i det framöver...

2009-01-10 @ 00:21:14
Postat av: Nicole

Vet precis hur det är! Peter ska alltid sitta och läsa det jag skriver. Det är så sjukt jobbigt!

2009-01-10 @ 11:34:00
URL: http://Nicolewaattovaara.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det blev mkt bättre tycker jag allt. Älskar de små döskallarna som är helt underbart rosa.



Visst är jag van med en nyfiken liten prick som är över axeln på än. Bara nyss frågade han vem jag skrev till. Gash. Får man inte ha lite hemligheter?

2009-01-10 @ 17:55:40
Postat av: Erik

Skulle vi vara trevliga? Snart kommer du väl och påstår att vi skulle vara väluppfostrade också;)

2009-01-14 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0