Var tog tiden vägen?



Jag tyckte jag hadde all tid i världen... och plötsligt är det mars!
Sen senaste inlägget har mycke hänt.
Jag och C har vid två tilfällen varit ute och svängt våra lurviga, Franz har flyttat hem till C och D och deras kisse Elvis, de har fräst och levt om men nu är det kompisar som myser och tvättar varandra.

Jag säger bara det att C är nog en av de roligaste jag gått ut med... hon är lika galen som jag känns det som.
förra lördagen var vi först ut på olivers och sen på ice då det sög flödhästballe på olivers... inga där förutom skummisar med stort S. Väl på ice regerade vi dansgolvet... men tydligen är det så att om två tjejer står och dansar så är det fritt fram för äldre män med invandrarbakgrund att hoppa på en och stå och torr jucka mot en.... BLÄ!!! och när man väl skakat av sig dom på väg till rökrutan kommer någon nisse och försöker ragga... det slutade med att han fick min ölflaska.... med autograf och puss puss... och han var inte nöjd med det!!! han ville ha mitt telefonnummer och riktiga pussar... NÄ, han fick hålla till godo med flaskan... århundradets diss!
Sen blev det äckligt när jag gick hem då en snor full grabb som tyckte att vi skulle ha efterfest spydde brevid mig och det skvätte på mina byxor och skor!!!! URK!!! Detta resulterade i att lagomt lulliga jag klev in i duschen/badkaret me kläderna på, enbart jackan lämnades i hallen efter nogran koll efter spy stänk eller annat äckel.
Följande vecka förflöt med promenader i snöstorm och och saker som tog hundra år utan att ma insåg det...
Sen kom fredagen och vi gick på bio med D,C och CL. Män som hatar kvinnor. jag tyckt den var helt ok, har dock inte hunnit läsa böckerna innan utan första påbörjades igår.
Sen på lördagen gick radarparen ut på western farm, eller farmen som bodensarna kallar det....satan vad med folk! man tappade bort varandra hela tiden, vi hittade en flicka i snön som var medvetslös... kul!
Apan blev dräkt, C  klättrade över toadörren till den låsta toaletten, M fick vänta hundra år på sin jacka, Drängarna spelade och D hade jojofylla. men alla tog vi oss till Frasses för fylle mat och fick se århundradets löjligaste bråk... semivuxna pojkar som slåss på samma sätt som dagisbarn... hurra för fylla!
Sen på söndagen efter att ha sett målgången på vasaloppet tog jag och M oss bort till travet och tittade på hundutställning. efter den blev vi kidnappade av R och bjudna på middag i hennes nya hus.
fortfarande leter vi efter nya ägare till Constance och Otilia... så nu blir det annons på blocket... blä!!!

Snnart är det vintersspelen, hoppas vi kan åka... det är inte helt säkert än att M får ledigt. men håll tummarna alla så kanske det löser sig

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0