Snart ärr det jul!


Snart är det jul. Inte många timmar kvar nu.
Är sjukt nervös inför resan... men det är jag ju alltid när jag ska resa. Just nu har jag lite ångest över att lämna katterna, att H inte kommer och hämtar oss för att det har hänt honom något etc och vi kommer missa flyget och därigenom missa hela julen och där igenom bli årets grinch.
Om nu allt det går bra så orooar jag mig för att de ska tappa bort vårat bagage och vi får sitta där på julafton i samma klläder och utan en enda julklapp att ge bort.
Jag är orolig över att vi har glömt någon julklapp etc... Jag är ett orosmoln som inte är trött för fem öre men som borde gå och lägga sig nyss då vi ska upp snart igen... 06.45 lyfter planet och vi ska vara en timme innan på flygplatsen och det tar en timme att åka dit... snart upp igen... suck... sova sova sova! Önsketänkande.

Jag är lite less över att inte veta exakt hur alla planer ser ut för resan. hoppas allt går i lås... ännu har vi bara biljetter till sthlm och till motala... sen hur vi tar oss till s-vall och hem är ännu ett mysterium... suck! tycker inte om att resa utan fullständiga planer...
Jag vet inte hur vi kommer att ha det med internett uppkoppling och fet stör mig då  man ska betala räkningar etc.

Urk! Ja ja snart är det över... Så fort jag sitter på planet kommer detta släppa och då kanske julfriden infinner sig. Har Just nu ingen julkännsla för resenerverna har tagit över.
Jag är en pesimist när det kommer til tid och lita på andra mäniskors planering... jag är hopplös... Ett bloss ssen sängen.
God jul världen om jag inte kommer in senare.


xo xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0