ATTACK

kommer sällan ensam.  Detta är Ottilia


Jag är aningens förvirrad denna dag... Mina kära katt ungar fick för sig att leka gullivers resor med mig, och då pratar vi lilleputt landet och inte eponia...
båda fötterna, en hand och en skinka var utvalda som mål.
Efter nattens inlägg kan jag ju lungt säga att jag inte somnade... fastnade i boken ett par timmar innan jag somnade. Läser just nu Låt den rätta komma in.
näväl när majoriteten av svenska befolkningen rörde sig mot den vakna delen av dygnet rörde jag mig mot  den sovande. vid tio hade kattungarna fått nog av att jag låg och drog mig i sängen...
till och med lilla Otilia som brukar vara mysigast av alla och nästan aldrig hittar på hyss var med på aktionen. i en våg av små punkter av smärta mötte jag vakenheten med ett vrål....

Godmorgon kattungs helveten, kom hit så får jag äta upp er.

jag återkommer när jag har något vettigt att säga. just nu är jag upptagen med att surra med E på msn

Kommentarer
Postat av: Jessica/Mylla

Tror vi är många, många som alltid känt sig fel, utanför och inte kunnat förstå de sociala koderna.. blir glad varje gång jag inser att jag inte behöver gå igenom min skoltid en gång till!



Som vuxen är det inte heller lätt, har man en gång hamnat utanför så är man rädd att ta för sig och rädd att göra bort sig (åtminstone jag), och när man väl försöker och sedan får höra att man är en hemsk person med ett rejält socialt kandikapp så är det inte det lättaste att resa sig igen.. Och att sen inse att de som dömer en är de som är mest rädda, det är ännu svårare..



Jag tillhör dem som de som känner mig har en åsikt om, de som bara är bekanta brukar bara ha negativa saker att säga. Det har varit jobbigt, men nu börjar jag äntligen lära mig att skita i de som faktiskt inte vet vad de talar om, och lyssna när tex H talar om att jag betett mig fel...



Gillar ju dig juh!

kramar!!!

2009-01-09 @ 13:59:41
Postat av: Erik

Har hört en del som funderar på att göra vantar av katterna. Men om det är kattungar kanske det inte blir så stora vantar. Och äta upp... är inte mycke tkött på dom.



Att ligga vaken och fundera är inte ovanligt, speciellt inte efter den typen av inlägg du gjorde. Fundera över om det var bra att låta alla få veta, om du verkligen vågar blotta dej så.. modigt att göra det enligt mej!

2009-01-14 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0