I'm a Derek and Derek's dont run!



I'm borne again..... och man kan andvända varandra som murbräcka... lika så tar amunitionen slut kan man ju altid fejka... och göra ljud efekten själv och därigenom vinna lite tid... eller helt enkelt ha en bil med the beatels i framsätet....gissa vilken film jag precis sett....  just det  aldrles rätt
 (och du som inte gissade rätt skrolla ner och titta på omslagsbilden)
visst är det här filmen man ska äta nacho chips med guackamole till??? i annat fall är det hysteriskt kul att se minen på den stackars splatterfilms novisen när han kommer till scenen med skålen och det kollektiva smakprovet.
funderar på om man ska ha en Steve Jackson film kväll någon gång... men bara vuxna så man kan servera Blody Marys och gröna hissen och andra utdöda drinkar som försvann samtidigt som den gamla hederliga splattergenerationen... barndomsminnen... alltså splatterfilmerna... jag rörde inte en droppe sprit innan jag var arton år fylda...(ASG)
Nä skämt och sido... visst vore det underbart att sitta lagomt berusad med sina närmaste vänner och titta på splatter... kan det bli bättre?
vara allmänt omogna, spela spel som man är för "vuxen" för bland vissa. bara vara löjlig och 16 år igen... vilket också innebär att om någon ringer eller dylikt så bör man agera nyckter... för det är ju ingen som ska få reda på att man dricker...
Jag vet att det är en drös yngre läsare här och jag försöker inte glorifiera drickandet... jag vet hur det är. jag har sett alla sidor... och det är inte kul att vara sexton år och ha en kompis som har fått en snefylla och behöver hjälp... om ni nu ska dricka innan ni är tillräckligt stora att gå på krogen... tänk er för! När något går fel går det fort fel!
Det är inte kul att hitta sin vän som man kvällen innan varit ute och festat med, i en blodpöl under en bro misshandlad till oigenkänlighet!

Nog med moralpredikan och glorifiering... snacka om hora/madonna komplex...

Nu ska jag se om jag hittar en lagom skräck film som skrämmer mig... något förslag?


Kommentarer
Postat av: Erik

Bra skräckfilmer: Barnhemmet och Mirrors är dom jag sett senast som var bra. Kan säkert rota fram fler om det behövs.. ska vi ha en filmkväll?!

2009-01-20 @ 07:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0