Vinterspelen!

Det blev tillslut vinterspelen i Gyllengran/sundsvall!!!
Förutom ett missförstånd av fulla människor som resluterade i massa gorm var det en underbar helg som tog slut aldeles för snabbt.
Men jag kände  mig lite taskig när vi var tvugna att åka så fort och inte hann säga hej då till alla.
Som så många vet har jag lite taskigt självförtroene ibland... speciellt när det kommer till att tro att folk tycker om mig men jag försökte krama om er alla så hårt jag vågade. saknar er redan massor i kvadrat.

Jag vill inte hålla på och älta och peka finger i missföstånet... det hela var att jag sa något som jag trodde var en shyst gest men som missuppfattades och resulterade i en arg respektive som skälde ut mig. Vi försökte reda upp missförstånet men det gick som det gick. och nu nog om det då det är något som är mellan oss och jag och M har spelat över bollen till xx och det är nu upp till honom att spela på  den.

Just nu försöker jag att multi taska, mailar med pappa och potentiella katt köpare. pratat med M och mamma i telefon... M på väg hit, mamma kom nyss hem från Huston Texas och pappa är på väg till Egypten på torsdag....
Och jag funderar på om det går att göra ett par tovade oxmular för innomhus bruk....

Jag tror jag återkommer om jag kommer på något mer...

Men till er som känner er berörda tex E,M,H,EB,C,L,M,och alla andra... Jag älskar er alla och utan er vore liveet förbannat trisst!



Kommentarer
Postat av: Jessica/Mylla

Kram på dig sötnos!!



Har ni fått ordning på bredbandet nu?



lessen att vi inte hann umgås i helgen, men mitt liv är i totalkaos och min hjärna var nån helt annanstans...

2009-03-11 @ 19:05:56
URL: http://lillajfunderar.blogg.se/?tmp
Postat av: Erik

Hmm, antingen vågade du inte krama speciellt hårt eller så saknade du inte mej så mycket för nog klarar jag hårdare kramar än dom jag fick;)



Har ingen aning om vad det var som hände och vad bråket handlade om, ska inte lägga mej i det heller då jag inte har med saken att göra men hoppas verkligen att det löser sej!

2009-03-13 @ 07:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0