Tisdag, onsdag och lite torsdag





DENNA VÄSKA HAR JAG BRODDERAT!

Mamma for i tisdags...  lite tråkigt, det är alltid kul när mamma är uppe. Hon döpte om Max till Zlatan... han fick en boll av henne som han är helt besatt av. jag är glad att det inte är en pingla i den! men denna lila stressboll dribblas runt i lägenheten och mamma sparkade runt den och spelade fotboll med Max med utrop som "du måste passa tillbaka till mormor!"  Ja Max var verkligen "mormors" lilla kille under tiden hon var här. Han lärde sig puss och satt och pussade på "mormor".
Som alltid fick man lite reklam prylaar från konferansen och denna lime gröna väska släpades hem... inte speciellt snygg... men det dök upp en tanke och i tisdags kväll efter ha vinkat av mamma på tåget började lite krumelurer ta form... igår onsdag var dden klar... som om jag någonsin skulle bli klar med saker.... fruktar för att denna väska kommer bli ett evighets projekt för jag sitter redan och funderar på fler saker jag vill brodera dit.... svalor, kronor. hjärtan.... vem vet en dag är kanske det en broderad väska med limegröna detaljer...

Jag har surt gått runt och funderat på när studiemedlet ska komma... går fortare om man lämnar studieförsäkran visade det sig... så har jag tur så kommer det på måndag... då ska dett äta sushi och köpa STOOOOOR säck kattmatt.

Nä detta får bli allt för denna gång för jag är kissnödig och  är jag kissnödig kan inte jag tänka.... undra vart min hjärna sitter.... jag har visserligen världens minsta urinblåsa så det kan vara så att jag igentligen har en stor men den fylls upp av min hjärna så det får plats så lite kiss runt om.... och det borde bekräfta teorin om att mitt huvud är fyllt av sockervadd och små gröna flygande kaniner och andra söta saker.









XOXO


Kommentarer
Postat av: Jessica/Mylla

apropå broderier... glömde du en flaskpåse med en häst på efter Vinterspelen? DEn ligger i så fall i lokalen, om du nu inte redan bett att få den... Kan skicka upp den om du vill annars, bara jag får er adress.



puss och kram

2009-05-14 @ 23:36:44
URL: http://lillajfunderar.blogg.se/?tmp
Postat av: Jessica/Mylla

glömde att berömma dig! Måste också lära mig att brodera... fast just nu har jag beställt stickböcker, vill lära mig att sticka egna coola sockar.



Min lillhund hittar man här



http://myochmingo.blogg.se/



hon bor fortfarande hos mina föräldrar då hon är syrrans, men jag är lovad delägarskap! =)

2009-05-14 @ 23:43:34
URL: http://lillajfunderar.blogg.se/?tmp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0